24.10.2016

Expoziția ”AFRICA. Feelings from the past”, 26 octombrie - 25 noiembrie



Sgrafitto și Muzeul Satului "Dimitrie Gusti" au plăcerea de a vă invita la deschiderea expoziției de pictură "AFRICA. Feelings from the past", a artistei Emilia Marinescu, ce va avea loc miercuri, 26 octombrie 2016, Sala de Sticlă, începând cu ora 16:45.

Expoziția, deschisă în perioada 26 octombrie - 25 noiembrie 2016,  cuprinde un număr de 18 lucrări în tehnica ulei pe pânză, în care dialogul plastic dintre figurativ și abstract este oglindit prin armonii cromatice, transparențe subtile, tușe sigure, texturi și materialitate tactilă.

"Africa este o parte din sufletul meu. Amintirea copilăriei de pe continentul negru mă însoțește pretutindeni. Am transpus vizual  prin  forme și arhitecturi cromatice, sentimente și doruri. Călătoria mea prin timp a compus acest jurnal plastic, lăsându-mă trăită de emoții și stări meditative. Timpul pictează..."

Emilia Marinescu (n.1984) este un pictor din București, absolventă a Universității de Arte București, secția Pictură, la clasa profesorilor Horea Paștina și Vladimir  Zamfirescu. Din 2009 este membră a Uniunii Artiștilor Plastici din România. În 2014 reprezintă România la Festivalul de Artă Contemporană din Lisabona și obține premiul pentru cea mai bună tehnică. În 2016 este invitată de Comisia Națională Unesco să expună la Moscova.



Contact:
0723 332073 
www.emiliamarinescu.ro / emilia.marinescu@gmail.com