12.06.2013

Zilele Culturii Portugheze


Declarăm deschis evenimentul "Zilele Culturii Portugheze" la Muzeul Satului!

Am aflat deja multe lucruri interesante despre cultura Portugaliei, despre Cocoşul din Barcelos ...despre care am spus de curând o mică poveste, am pictat pe azulejos şi am participat la un Atelier de Cuvinte şi Poveşti portugheze pentru copii şi am aflat povestea lui Santo Antonio.
Apoi, Jazzul portughez intre universalism şi expresie identitară ne-a fost prezentat de către Conf.univ.dr. Virgil Mihaiu.



 Dl. Ricardo Pracana, Insarcinat cu Afaceri a.i. al Ambasadei Portugaliei la Bucuresti şi
Dna. Paulina Popoiu, Director General al Muzeul Naţional al Satului „Dimitrie Gusti”, ne-au urat "Bun venit" la Muzeul Satului, deschizând în mod oficial evenimentul "Zilele Culturii Portugheze" la Muzeul Satului.

Maria Răducanu ne-a încântat auzul cu ritmurile muzicii fado, ca un preambul al concertelor de muzică portugheză ce vor avea loc 


         Sâmbătă ora 18.00:  SEBASTIÃO ANTUNES şi Quadrilha – Lisabona

                                                                    şi

         Duminică ora 17.30: SEBASTIÃO ANTUNES si Quadrilha – Lisabona